onsdag, februari 13, 2008

VIK och korpen

Idag spelar VIK Hockey på tv igen. Med andra ord är det dags att lassa in på oddset. VIK vinner nästan aldrig när dom spelar på tv. Idag är det visserligen kassa Gnaget som är på besök. Men även ett sådant mediokert lag kan bli för svåra för VIK. Svenska spel bjuder 4,05 på AIK-seger. Så gör som jag, lägg in en slant. Om inte annat för att öka VIKs chanser att vinna matchen.

Från ett korplag till ett annat. Steget är ju inte så långt från hockeyallsvenskan och Eskilstunakorpen i pingis. Imorgon är det dags för Norrland 1 att spela match igen. Och jag har fått äran att vara med. Nu var det ett tag sen jag höll i spaden så vi får se hur det går. Men i vanlig ordning är det bara vinst som räknas.

Heja Arsenal!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var kan man lira på Norrland 1 ??
Hittar varken på Svenska Spel eller Unibet. Men när jag tänkt till ett tag så kom jag ju på att det är så given seger så de tar inte med såna matcher!!
Inte för att du o Coachen behöver det,men ändå: LYCKA TILL.

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack, men det går att spela på matchen. Men det är på lite mer skumma "bolag" man hittar den.

/P

Anonym sa...

Prova spela på Skatteverket.se

Coachen//

Anonym sa...

Tackar för tipset Coachen.

/TB:s brorsa