tisdag, december 07, 2010

Internationell

Jag har fått frågor från mina sponsorer om att börja skriva bloggen på engelska. Detta skulle eventuellt kunna göra att jag skulle kunna leva på bloggen. Reklamen på denna blogg räcker tyvärr bara till lite resor men Viking Line, Ryan Air och till lite bensin för bilen. Pizza Hut bjuder mig ibland på mat. Vilket även ICA gör genom gratis matkassar. Det kan även dyka upp några lådor Guinness här hemma vilket jag är väldigt tacksam för.

Så för att ta detta ett steg längre så skulle det kanske locka fler sponsorer om jag började skriva på engelska. Läsekretsen skulle säkerligen fördubblas, dvs hamna på 2 pers. Men vi får se, jag kanske kan vinna lite stålar på spel istället. Men samtidigt vill man ju inte sälja ut bloggen för pengar så där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hör av dig!!

/Jonas Wilen Stiga