måndag, december 27, 2010

Mer bror än supporter?

Det är alltid lika jobbigt att möta ryssarna i Premier League. Inte bara för att vi nästan alltid torskar och att Drogba gör mål utan att anstränga sig. Utan även för att Brorsan håller på maffiagänget. Även om jag vill att vi skall vinna och ta de tre pinnarna. Så vet jag att om Arsenal vinner så kommer Bror att vara väldigt nere och besviken. Han är ju en stor supporter av sitt lag som i det dagliga för det mesta går omkring i kläder från sin favvoklubb. Så frågan är vad jag vill i en sån här match. Att vinna eller att Brorsan är glad? Ja, jag är nog lite mer supporter än brorsa ikväll. Men om Arsenal vinner så kommer jag samtidigt lida lite med Bror. För jag vet hur det känns att torska, allt för väl.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fint skrivet, känns som jag skulle kunnat skriva exakt detsamma fast omvänt :-)....

//Lalle

Anonym sa...

Rättvist så här långt.

//Lalle

Anonym sa...

Det kommer garanterat vända i andra halvlek. Vi har haft ledningen förr och torskat.

Unibet bjuder över 8 ggr pengarna på Chelskiseger. Bara att lassa!

/TB

Anonym sa...

Sluta med erat dj-vla daltande...
Ni hatar varann åtminstone när lagen möts...då är ni som oss

//Kjelle o Borgen