onsdag, november 09, 2016

9:e

Idag är det den 9/11 så det är mao bara exakt en månad kvar tills vi åker till London. Det är ju inte alls lång tid. Det är ju snart.

Jag har inte kunnat/vågat springa något sedan i fredags på grund av halsont. Nu tror jag att det är på rätt väg så förhoppningsvis kan jag göra nästa joggingpass imorgon. Det skulle verkligen behövas för nu börjar det bli svårt att planera om mer i schemat utan att det skall bli löpning många dagar i rad. Så jag hoppas verkligen att jag kan ta en tur imorgon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lagerlöf/Johansson i DM-dubbel!

Nu har plånboken åkt fram...

En riktig outsider! eller blir det ont i armen/axeln?

//Per Östgren

Anonym sa...

Tror DL var sen med anmälan och villkor för att få vara med var att spela dubbel med Johansson......

/Tore Johansson

Anonym sa...

Kan man efteranmäla????
Jaha VBTK arrangerar!

Har Johansson blivit bättre?

//Ture Johansson

Anonym sa...

Klart han har!

/Lagga