torsdag, november 24, 2016

Simning är inte min grej

Jag var med Freddie till simskolan igår. Och medans hon var i den varma sköna bassängen och tränade så tänkte jag passa på att ta några längder i den stora kalla bassängen. Så när jag kommer till bassängen inser jag att jag måste under en sån där banavdelare. Bara att simma under vatten är ju en skräck i sig. Men igår blev det än värre då jag lyckades få sån jäkla kramp i vaden just när jag simmade under banavskiljaren. Shit, vad det gör ont!! Nåväl det går ju över och jag började simma. Men redan på andra varvet får jag en sån jäkla kallsup så jag trodde jag skulle drunkna. Måste dock ha sett rätt så kul ut för de som eventuellt såg det.

Lite kallare idag, 16 km på schemat. Lär ju hinna bli varm på den tiden det tar att jogga det gissar jag.....

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: