fredag, november 25, 2016

Fredag!!

Igår firade jag min födelsedag med ett längre pass på cykelbanorna. Det blev 16 km till slut vilket även var målet. Och jag höll ett lugnt och skönt tempo.



Nu är det snart helg igen och Ina skall på sovaöverläger i friidrottshallen ikväll. Så först kör dom träning som vanligt sen blir det mat och lek tills det är dags att sova. Imorgon blir det frulle följt av någon "hemlig" aktivitet. Själv har jag tagit ledigt från friidrotten ikväll, skönt!! Det enda jag behöver göra är att skjutsa dit Ina och hennes kompis.

Ha en trevlig helg!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dagen i efterskott!

//Folkbokföringsavdelningen i Gnarp

Anonym sa...

Tack! :-)

/TB

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott världens bästa brorsa och reseledare.

//Lalle

Anonym sa...

Grattis från mig också i efterskott brorsan!!
//TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack Brorsorna! :-)

/TB