onsdag, november 23, 2016

Onsdag redan

Igår var jag ut och jogga lite. Det har blivit lite för lite av den varan den sista tiden. Men jag hoppas att jag kan ta tag i detta igen. Igår när jag jogga så kom jag och tänka på när jag bodde hemma och var tonåring. Pappa brukade vara ute och jogga en hel del på den tiden. Och han ville naturligtvis ha sällskap. Joggning var på den tiden inte någon favorit. Men ibland hängde jag på. Jag tyckte lite synd om honom som behövde jogga själv. Det är ju lite synd att man inte då, som tonåring, hade samma glädje till joggandet som man har nu. Då hade vi kunnat jogga hur mycket som helst tillsammans. Jag undrar hur Ina och Freddie kommer vara om några år? Kommer dom vilja springa med mig? Det visar sig.

Gårdagens jogg var halvtung. Hade högre puls än vad jag brukar ha. Och inatt när jag vaknade vid 03:03 så hade jag fortfarande högre puls än vad jag brukar ha när jag vaknar. Taskig kondis eller nåt skit i kroppen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför inte prova "rännskitar".

//Dr. Goebbels