söndag, november 13, 2016

DM

Idag avgjordes DM för Västmanland. Jag vaknade genomförkyld och med extrem huvudvärk. Men jag ville verkligen att jag och Foppa skulle vinna herrdubbeln igen så vi kan åka ner till Halmstad i mars och spela SM. Så jag strök mig i HS40 och spelade bara Herrsingel där jag mötte toppseedade Köpingspelaren Bla Bla (vet inte vad han heter...). Han var överlägsen i detta sällskap och jag lyckades bara vinna ett set mot honom. Kanske hade man kunnat skaka honom lite mer om man varit kryare.

Hur som helst vi vann dubbeln och vi vann HD40 så två tecken i alla fall.....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Såg det komma, ingen överraskning för mig. Blev nog bättre när Coachen lämnade arenan!
Stor press annars!

//Coachen

Anonym sa...

Haha, tror inte det har med att Coach lämnade att göra. Snarare motståndet som var för klent.....

Du kanske ska med till SM Coach?

/TB

Anonym sa...

Dubbelt grattis brorsan!
DM-kung som vanligt:-)

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Tackar Brorsan! Kung låter ju bra men jag känner mig inte som en....

/Kung - TB

Anonym sa...

Jag är 47 men känner mig inte som det,men lik förbannat är jag det.
Så även om du inte känner dig som DM-kung är du det i vanlig ordning:)

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Haha, inte en chans att du är 47.

/TB