torsdag, november 17, 2016

Sen

Idag lämnade jag dvärgarna på fritids så då blir man lite senare till jobbet än vanligt. Jag hade dessutom inte ställt någon klocka utan vaknade när Fru Bloggs klocka ringde. Så jag hade ändå inte tänkt att komma supertidigt till jobbet idag. Jag hade ju redan avgjort veckans tävling "först till jobbet" med 3 raka vinster.

Är det månne mörkret som gör att man är så trött? Jag kan ju inte skylla på någon träning, för jag har inte joggat på snart 2 veckor. Eller är det kanske träningen man saknar? Är det den som gör att man håller sig piggare? Vem vet? Ingen förmodligen......

Ha en bra dag och ta hand om Er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir snart utlandsträning för dig TB!

I form av:

dryckeshävning för mestadels högerarmen
long distance = Walking dead = London Marathon
a walk in the park = Hyde Park Market

Julmarknaden lär vara grym detta år i Hyde Park

//Bruden som springer i kort kort i parken

Anonym sa...

Underbart upplägg!! Först ladda med vätska och sen bara ösa på!!!

/Reseledaren