onsdag, november 30, 2016

Mittvecka

Och trots att jag kände mig under isen igår morse så var jag iväg på en 16 kilometers joggingtur på eftermiddag/kvällen. Det var rätt så motigt att ge sig ut men när det väl var över så kände jag mig rätt så nöjd. Men kanske är det snart dags att hitta en lösning så att det går att springa inomhus. I alla fall någon gång per vecka. För det kommer ju inte bli varmare väder än på ett tag....


I övrigt kan nämnas att jag i morse upptäckte att en hjulbult var borta från framhjulet. Och då kan man ju tro att det är stulet eller att någon försökt stjäla hela däcket men blivit tvungna att avbryta. Men eftersom det var låsbulten som var borta misstänker jag mer att man inte skruvat fast det ordentligt när man bytte hjulen. Jag var till pajasen som står på ICA Maxi, Erikslund. Och jag kan väl säga på en gång att jag inte tänker åka dit och byta däck nån mer gång.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kvitto?

//Fruktis

Anonym sa...

Kvitto!

/TB