torsdag, juni 15, 2017

Flugdjävel

Igår sa Ina att hon blivit väckt av en fluga vid 5-tiden. Och det kan nog stämma för det var ungefär då jag gick upp och käkade frulle. När jag kom upp på rummet så låg Ina helt plötsligt i min säng. Och det var för att hon hade en fluga som väckt henne i sitt rum. Igår kväll så ville hon inte sova i sitt rum för flugan som väckte henne.
-"Den är ju inte kvar där nu längre", sa jag.
-"Tänk om det är det då?", sa Ina och fortsatte. "Jag vill byta med dig! Du får sova i mitt rum"
-"Ok, vi byter väl inatt då", sa jag.
Och vad hände imorse 03:50 tror ni? Flugdjäveln börjar härja runt ansiktet på mig. Surra som en galning i örona tills jag vaknade. Sen var det ju kört. Kunde ju inte somna om efter det. Det här måste jag ju mörka på något vis. Hon kommer ju aldrig vilja byta tillbaka om jag berättar om flugan för henne...

Idag blir det lite pingis på lurren igen. Får se hur det kommer kännas idag. Körde ju friidrottsträning på Rocklunda igår kväll. Och det var riktigt tungt för mig. hade ingen som helst kraft..... Och ikväll är det dessutom tänkt att Asfalstnötarnas LK ska ha lite trappträning på Djäkneberget. In i väggen bara!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trappträning är bra!
Lika bra som Vetterstorpsbacken!

Tänk på att Coachen kan stå uppe på toppen bara!

//Mr.Mentor

Lasse N sa...

Imponerad av din träningsflit. :-)

//Lalle