onsdag, juni 14, 2017

Onsdag

Gårdagens lunchpingis kändes bättre än på länge. Misstänker att det hänger ihop med hur mycket jag har sprungit dagarna innan. Nu har jag inte sprungit sen i torsdags och igår kände jag mig bra mycket piggare än i lördags när jag lirade. Nu hoppas jag dock att jag ska kunna komma ut och springa snart igen. Men jag har inte känt mig helt kry de senaste dagarna. Och jag känner mig inte helt kry idag heller. Ska dock köra med Inas friidrottsgrupp ikväll på Rocklunda. Det blir ju lite lagom träning utan att förta sig alldeles.

Idag släpps schemat för nästa säsong. Alltså nästa Premier League säsong. Det spelar väl ingen större roll vilka man möter och när. Man ska ju möta alla ändå förr eller senare. Två gånger dessutom. Och att veta när man är iform eller inte verkar ju ändå inte vara något Arsenal klarar av att förutse.....
Nä, det mest spännande med lottningen är ju att se om det finns någon lämplig helg för resa :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varje helg är lämplig för resa!

//Mr. Gutter

Anonym sa...

Låter bra!

/Ryan Air