fredag, juni 09, 2017

Halsont

Under loppet igår så kändes det så där "slemmigt" i halsen och det blev mycket harklande. Och det visar sig idag att det var något skit på gång för idag har jag halsont och det känns inte roligt. Hoppas nu att det går över fort så man kan hinna träna lite inför Stadsloppet som går den 20/7. Där har jag ju målet att gå under 50 min på milen för första gången officiellt. Jag vet, det är inte hela världen men det skulle vara kul ändå....

Nu är det snart helg igen. Bara att stöka av den här dagen så är vi framme. Blir pingis imorgon, med eller utan halsont, behöver verkligen spela. Har gått så jäkla dåligt på slutet. Och de usla spelet på de senaste träningarna har hjälpt mig att komma ihåg en av anledningarna till att jag slutar efter EM.

Ha en riktigt trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns alltid en plats i körpen med oss!

//Ooala

Anonym sa...

Korpen *klapp klapp klapp*
Bara om Coachen är med och spelar!!!

/TB