tisdag, juni 20, 2017

Tisdag

Och nu är det bara 3 dagar kvar till semestern! Hur tusan ska jag hinna göra allt jag måste innan jag lämnar jobbet på torsdag? Det får väl ordna sig. Men det är några saker som bara måste bli klara. Men jag vet inte hur än...... Det ordnar sig säkert, det brukar det ju göra....

Ikväll kan ni komma ner och kolla på Mälarenergi Stadslopp med start och mål i Vasaparken. Därifrån springer man upp till Trumslagarbacken innan man vänder ner igen och springer ut mot Klövernhallen som rundas innan man kommer till mål. 10 km i ett tempo som förhoppningsvis kan ta mig under 50 minuter. Hm, det lät enklare för några veckor sedan..... Och jag har ju gjort det på träning under vintern, så hur svårt kan det vara??

Hoppas på ett lagom bra väder ikväll och pigga ben!! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort lycka till ikväll!

//Hela huset håller tummarna

Anonym sa...

Tack snälla!!

/Forest