måndag, juni 12, 2017

Näst sista veckan..

Ny vecka och bara denna och nästa vecka kvar innan semester. På onsdag släpps Premier League schemat, det preliminära i alla fall.... Undrar om det finns något intresse för att göra någon resa i höst, helst sensommar.....? Jag brukar ju kalla till en uppstartsträff i samband med schemasläpp. Jag har tyvärr lite svårt med tid numera och har ingen möjlighet att få till detta denna vecka. Annars brukar det ju vara skönt att få till ett datum redan efter schemasläpp så man kanske kan hitta billiga flyg tills det är dags..

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Freddie hade näsblod inatt, ingen hit! Jag var helt död när klockan ringde imorse. Det var för övrigt Freddie oxå.... Vi lyckades dock till slut ta oss iväg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver VI verkligen nåt premier League schema
för att boka en resa. A walk in the park samt
Fuller´s runda räcker ju långt!

//Ex Coachen

Anonym sa...

Ex Coachen? Vaddå ex? Nu känner jag mig vilsen!!

I övrigt håller jag med dig :-)

/TB

Anonym sa...

I-landsproblem!

Mina (minst) 20 ideella timmar per vecka för VästeråsIrsta
räcker inte längre utan jag har nu fått sparken.
Inte officiellt utan a-lagschefen skall försöka hitta nya uppgifter åt mig men det kan nog bli svårt!

//Ex Coachen

Anonym sa...

Ofan, märkligt, dom vet inte sitt eget bästa!

Men min Coach kommer du alltid att vara!!! (om det kan vara någon tröst....)

/TB