fredag, juni 02, 2017

Freitag

Äntligen fredag! Eller den här veckan har faktiskt gått rätt så fort. Igår var jag ner till Vårruset med Ina. Hon gjorde sin första start i det loppet. Dock så sprang hon i sin mors namn. Eftersom hon då inte deltog i tidtagningsgruppen så vet jag inte exakt hur tiden blev. Men jag tror att det blev runt 30-31 minuter. Men hon var knappt trött när hon kom i mål så hon kan nog putsa den tiden en hel del. Man måste nog träna lite mer på distansen för att lära sig hur snabbt man kan springa utan att gå in i väggen eller komma i mål med för mycket krafter kvar.

Själv var jag ut en sväng nu på morgonen. Jag skulle ändå lämna Freddie på fritids och skulle ändå bli sen så jag slet ihop en mil i alla fall. Det var lite kyligt idag men det var ett fantastiskt fint väder i övrigt.
r>

Inga kommentarer: