fredag, januari 12, 2018

Freitag

Fredag igen! Och det blir en lite annorlunda fredag då jag inte ska på någon friidrottsträning idag. Ina är sjuk och jag har ont i halsen. Jag får försöka kurera mig inför morgondagens BT-spelande. Och sen är det söndag och Freddies första friidrottsträning för året. Det blir ju kanon!!

Sen kom jag på att det är Veteran-SM nästa helg. Det är ju både bra och dåligt. Det som är bra är att jag inte jobbar full vecka. Det som är mindre bra är att jag måste spela pingis..... Men, men, det kanske blir kul!!

Ha en trevlig helg!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk positivt, det är ju din årstid nu!
The Winter season;)

O fickpingis är ju kul speciellt med
veteraner då går det ju lite långsammare!
Hahaha

Håll bordet ut med kulan långt i motståndares fh-hörn
gå runt o klappa till!

Hur svårt kan det va!

Resten tar vi mellan seten?

//Gatoradeflaskan

Anonym sa...

Krya på er! Vilken kanal visar pingisen?
Drar till Kanarieöarna i morgon så länka gärna så jag kan kolla:)
Lycka till i helgen och sen på SM!
Mot guldet brorsan!

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Varför får man alltid känslan att du är pensionär o alltid semestrar!

//Coachen

Anonym sa...

Hjortronplockning *klapp klapp klapp*

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack vänner!

Får se om jag kan streama lite på Youtube ��

Trevlig resa brorsan!

/TB

Anonym sa...

Tackar!

//TB:s brorsa

Lasse N sa...

Krya på er,

Anonym sa...

Tack Lalle!

/TB