onsdag, januari 31, 2018

Let it snow, let it snow, let it snow...

Fantastiskt väder vi har haft senaste tiden. Först snöar det, sen töar det, sen snöar det, sen töar det osv osv osv.....

Nu är vi i alla fall mitt i veckan och snart så kan vi börja se fram emot helg. Ja, jag vet, det är några dagar kvar tills dess men jag försöker bara vara lite positiv.....

Efter förra veckans 56 km i löparskorna verkar det bli bra mycket färre km denna vecka. Jag fick ont i halsen och det är fortfarande inte bra. Drygt som tusan när man ändå kom igång förra veckan igen efter några veckors halsont. Det sjuka är att jag inte har någon feber, bara ont i halsen. Men det är så pass mycket att jag inte vågar mig ut än och springa. Hoppas dock att det framåt helgen skall kunna gå att löpa igen.

Igår anmälde jag mig i alla fall till London Park Half Marathon. Det blir utlottning av platserna nästa fredag. Vi får väl se hur det går....

Ha en fin mittvecka!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det någon rättvisa så är platsen din.

//Coachen från en sal på C-las. Överlevde!

Anonym sa...

Haha, tack Coach!

Och skönt att höra att operationen gick bra. Se till att bli helt bra nu så du kan kliva in som Coach i diverse olika sammanhang!!

/TB