onsdag, januari 03, 2018

Nytt år

Så där ja, då är man tillbaka på jobbet! Skulle varit ledig i två dagar till men det fanns folk som ville att jag skulle komma tillbaka och börja blogga igen. Nu blev det ju ett väldigt sent inlägg idag. Men det finns två anledningar till det. Först och främst så börjar jag inte jobba förens efter kl 09. Detta eftersom jag skjutsar Freddie på gympaläger som börjar kl 09:00. Idag blev det dessutom en massa jobb direkt jag kom till jobbet. Jag vet, helt sjukt att det är så, men det är bara att bita ihop och kavla upp.... osv....

Så imorgon hoppas jag att det blir ett inlägg vid 09:30 tiden. Man vet ju aldrig men det är i alla fall förhoppningen.

Ha en bra fortsättning på året!!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så himla mycket! Äntligen struktur i våra liv!

Nu kan vi längta efter varje dags blogginlägg med ett leende på läpparna!

//Coachen o Viktor Alarcon (Frukthandlarn)