torsdag, januari 25, 2018

Höll på....

Idag höll jag på att glömma bort att blogga, hemska tanke.... Men som tur var kom jag på att göra det till slut.

Men det är kanske inte så mycket att orda om idag. Varmare idag men blåsigare. Hoppas snön försvinner helt nu....

Bara två dagar kvar tills helg. Och i helgen är det friidrottstävling för tjejerna. Det blir kul! Och jag hoppas kunna vara med och springa Atea Mälarmaratons provlöpning av banan. Så med andra ord en halvmara. Och dom skall ha pacer med på tre olika tider. Jag kommer i så fall springa med i 6 min/km gruppen. Dock så hoppar jag kanske av vid friidrottshallen och kommer dit lagom till Inas höjdhopp....

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande dag för mig idag! ut med gränspolisen! Får se hur många vi skickar hem till andra länder! win win
På onsdag skall jag opereras. Bisköldskörteln ska bort o därmed njurstensbesvär! Hoppas jag;) Borta några veckor efter detta!

Vi hörs o lycka till där ute på fältet

//Coachen

Anonym sa...

Lycka till idag! Men framförallt lycka till nästa vecka!!

Hur gick jobbintervjun?

/TB

Anonym sa...

Kändes fantastiskt bra! jag fick äntligen kredit för mina mångåriga lagledarsysslor och kamp för jordgubbarnas existens.

//Waiting and hoping

Anonym sa...

Håller tummarna!!

/TB