måndag, januari 08, 2018

Måndag och ny vecka

Då är man på jobbet igen efter en alldeles för snabb helg. Jag förstår inte varför tiden behöver gå så fort på helgen? Då kan det väl vara snigelfart på tiden? Så att man hinner vara ledig och koppla av lite.

Hur som helst så börjar nu de vanliga veckorna igen. Och jag är här tidigt. Nu gäller det ju att vara tidig varje dag så att man kan få ihop 40 h på en vecka.

Jag fick ett mail från Royal Park HM i slutet på förra veckan. I slutet av denna månad så öppnas anmälningen i en vecka till deras halvmara som går i oktober i London. Den största delen av loppet går i Hyde Park men även över till Green Park och runt därikring. Jag funderar nästan på att skicka in en anmälan. Sedan är det någon form av lottdragning innan man vet om man kommer med eller inte. Vi får se hur jag gör....

Ha en fin vecka nu vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skicka in snälla!

Dina fans ställer upp, vi har redan bokat en resa!

Gatoradegänget är på!

Till sist äntligen en ping pong vecka med
sammandrag i Västerås också!

Underbart att Coachen går igång igen! Han är nog vänsterhänt hur svårt kan det va?

//The Coach

Anonym sa...

Coolt, då kan man ju vara med i utlottningen i alla fall :-)


Så div3-gänget lirar hemma i helgen? Hade ju varit skönt....
Hoppas att jag slipper åka till Stockholm för att sitta på bänken......

Så ruggigt osugen på BT...

/TB