torsdag, januari 18, 2018

Hemmaplan

Idag jobbar jag några timmar på hemmaplan innan det är dags för att sätta sig på ett tåg, som förhoppningsvis är i tid, till Göteborg. Jag har även hunnit med en snabbskottning utanför huset. Baksidan orkar jag inte gå till. Det får bli vad det blir.... Och eftersom att jag jobbar hemifrån har jag även hunnit med att sätta igång en tvättmaskin och en torktumlare. Och när tjejerna stuckit så kan jag dra igång en diskmaskin oxå. Det går bra nu! Jobbet då, ja, vi är ålagda på oss att göra klart en webbutbildning i Lean/6 sigma. 20 timmar sägs det att det kan ta att genomföra den. Och vart är det bättre att köra detta än hemma? Ingen som kommer och ska ha hjälp, ingen kris någonstans som jag måste hjälpa till med. Bara jag och lugn och ro!!

Ha en trevlig torsdag!

Inga kommentarer: