måndag, januari 15, 2018

Montag

Eller som vi säger här hemma i Sverige, måndag.

Ny vecka med nya möjligheter! Det bästa av allt är att det inte är en full arbetsvecka för mig. En klen tröst i all bedrövelse..... Nåväl, det kunde varit värre. Ina är fortfarande inte 100% så hon är hemma idag oxå. Det betyder att det bara blir halvtid på Bellevue idag, dvs 2 timmar. Ingen löpning idag heller. Nu tänker jag vänta tills jag känner mig helt bra innan jag drar igång igen. Det kändes inte alls bra i bröstet under pingisen i lördags. Det var jäkligt jobbigt att lira. Men det känns som om halsen är liiite bättre idag. Och normalt hade jag nog försökt springa men som sagt, helt bra ska jag bli denna gång innan jag springer nästa gång. Hoppas på onsdag!!

Ha en fin vecka nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med Veteran-SM!

Fick preliminär operationstid den 31 januari!

Bisköldskörtel som ska tas bort!

Ska på c-las imorgon för tre olika kontroller inför!

Jobbintervju i STH på torsdag! plötsligt händer det!

//Pajas nr 1

Anonym sa...

2 x Lycka till Coach!

/TB