onsdag, januari 24, 2018

Snö

Idag vaknade jag tidigt. Och tänkte att jag skulle kunna få ihop en full dag då eftersom jag måste sticka tidigt i eftermiddag. Men när man kliver ut genom dörren så möts man av en massa snö. Rätt så tung snö dessutom. Så det blev att skotta bort framför huset. Men det blev ju lite småvarmt så det var ju bara att gå in och byta kläder innan man kund åka till jobbet. Och när man kom ut till bilen var ju, naturligtvis, även den täckt av en massa snö. Så det tog ytterligare tid innan man äntligen kunde åka iväg. Jag kommer inte få ihop full dag idag.....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Jag hoppas att jag kan löpa lite medans Freddie gympar. Ina är återigen inte helt kry för att kunna köra sin träning. Får hoppas att hon blir bra till helgen då det är friidrottstävling.

Ha en bra mittvecka nu vänner!!

Inga kommentarer: