tisdag, juni 05, 2018

Dag före röd dag

Ja, sista dagen innan en dags ledighet. Det känns ju rätt så ok. Dock så börjar jag känna mig förkyld typ. Jag märkte det igår när jag var ute och sprang. Blev så jäkla slemmig och till slut kunde jag inte fortsätta längre. Pulsen var lite högre än vanligt oxå. Efter dusch när jag satt och väntade på att Freddie skulle bli klar med gymnastiken så började det att tokrinna från näsan. Men det gick över på 15 minuter. Men jag känner idag att det inte är helt ok. Och det är ju lite synd eftersom jag idag skall på Ambassadörträning. Jag får väl helt enkelt ta det lite piano på den träningen idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frank Lampard ny coach i DERBY!
Första insatsen köper in John grisen Terry
Vilken mardröm ska jag byta lag eller?

//The real Coach

Anonym sa...

Coach, vi vet redan vilket lag som ligger dig närmast hjärtat! Och nu när Derby blir en klubb för gamla avdankade Chelskispelare så är det ingen skam att även öppet visa vilken klubb du verkligen brinner för!

/Mr A. Wenger