onsdag, juni 13, 2018

Lite svalare

Inatt vaknade jag av att jag frös. Jag har ju plockat bort täcket ur påslakanet för det har ju varit så jäkla varmt. Men inatt var det kallt. Får väl fundera på om man inte skall ha en filt tillhands ifall man börjar frysa.... Men den måste ju ligga nära tillhands för man lär ju inte springa iväg för att hämta någon filt.

Annars är det fullt upp i vanlig ordning. Och trött har jag varit den sista tiden. Varje dag har jag somnat till en stund efter jobbet. Kanske skall börja fundera på om man inte skall sova lite längre på morgonen istället för att jaga upp för tidigt och vara trött hela dagen sen....

Imorgon släpps det preliminära schemat för Premier League. Jag vet inte hur det är för de lägre divisionerna..... Men det brukar i alla fall vara tradition att vi samlas för att planera nästa säsongs resa.... Nu kommer jag dock inte kunna träffas för planering förens tidigast söndag......

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får PD o Coachen följa med fler gånger??
Via Facebook verkar ju så inte vara fallet alla gånger !

//Fruktis vill med också

Anonym sa...

Via Facebook? Vad är sant på Facebook?
Det finns bara en, och endast en, sida som är trovärdig på internet. Det borde väl alla känna till?

PD och Coachen är resan! Utan dessa båda herrar blir det ingen resa.
Men sen vet man ju aldrig om de vill följa med.....

/TB

Anonym sa...

Jorma vill med!

Anonym sa...

Kanon! Då har vi ju Jorma och Fruktis i ett rum (om nu lottningen skulle bli så.....).

/TB