torsdag, juni 14, 2018

Nja...

Stadsloppet ikväll, jag ställde klockan lite senare, jag sitter på jobbet innan klockan skulle ringa..... Fiasko! Jag som skulle sova ut och vakna utvilad. Istället vaknar jag lika tidigt som vanligt och dessutom med en hals som inte är 100.... Hoppas att det blir lite bättre under dagen. Men jag inser redan nu att det bara blir ett myspass ikväll istället för en attack på PB. Är väl inte hela världen men ändå....

Det roliga är dock att det blivit en vakant och att Ina kliver in och kör en femma ikväll. Hoppas att hon orkar bara... Vi körde 2,5:an på Rocklunda igår och det tog ganska hårt på henne. Visserligen ville hon spurta i alla uppförsbackar och även spurta på sista rakan men hon var helt spyfärdig när vi kom i mål. Verkar ligga i släkten det där....

Klockan 10 idag släpps lottningen av PL. Då kan planerna på nästa säsongs resa börja smidas. Eller kanske måste vi invänta nästa torsdags schemasläpp för Derbys matcher?

Hur som helst, vi ses väl efter banan ikväll?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till ikväll!

Jag står i någon eller några backar!!!!!

//Coachen (tidtagaren)

Anonym sa...

Tack! Härligt, ser fram emot backarna nu!!

/TB