måndag, juni 11, 2018

Ny vecka, nytt väder?

Vaknade denna nya vecka och det regnade ute. Det kanske är bra. Men det är ju bara bra om det efter regn kommer solsken....

På torsdag är det Mälarenergistadslopp. Och jag känner mig sämre än någonsin.... Eller jag har känt mig i skaplig form men nu har jag rinnande, nysande näsa. Och jag gissar att det är någon form av allergi kanske. Men jag är en stor producent av snor just nu.... Och när man springer är det inge skönt att känna sig förkyld.

Jag var i alla fall ut på en lugn runda på 11 km igår förmiddag. Målet var att hålla pulsen runt 130-135 och inte ta i. Tror det gick rätt bra. Avslutade dock med en 4:30 kilometer då pulsen stack iväg rejält....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl alltid en rinnande snorande näsa?

//Jan-Håkan

Anonym sa...

Haha, misstänkte att den kommentaren skulle komma :-)

Men ibland är den värre än vanligt! Och ibland är den inte ens rinnande, kan användas för att psyka vissa motståndare..... Ingen nämnd och ingen glömd!!!

/TB