tisdag, juni 12, 2018

Skolavslutning

Idag är det skolavslutning för tjejerna. Jag ska, med lite tur, kunna hinna med båda två. Men det är små marginaler. Vi får väl se om jag lyckas. Tänk om man själv kunde få ta sommarlov oxå. Vara ledig till mitten av augusti. Det hade ju varit rätt så ok....

Igår var det dags för lite intervaller igen. 6 * 1000 m i vanlig ordning. Hade en mindre trevlig upplevelse på den femte intervallen. Var tvungen att sätta mig ner och hulka lite. Det är så jäkla tråkigt att det blir så här och alldeles för ofta dessutom. Det hände ju även i juni förra året. Då på Stadsloppet. Efter 9 km var jag tvungen att hulka/kräkas innan jag kunde fortsätta in i mål. Då slog jag ändå mitt pers som fortfarande står sig. Jag hade ju en förhoppning om att kunna komma ner någon minut under 50 på torsdag men det är nog bara att ge upp. Vill absolut inte stå och kräkas även i år.....

Inga kommentarer: