måndag, juni 04, 2018

Ny vecka!

Och som tur är så är det bara 2+2 dagar denna vecka. Ett välbehövligt break mitt i veckan. Vi skall åka till Kolmården då. Det blir nog trevligt!

Igår var det friidrott med tjejerna. Nu på sommaren så tränar både Ina och Freddie på söndagar samma tid. Så då får Ina klara sig själv och jag är med och tränar Freddies grupp. Det är helt enkelt för att det finns så få tränare i den gruppen. Och Inas grupp slås ihop med en annan grupp under sommaren så då är det ganska gott om tränare på plats.

Jag var även ute och sprang intervaller igår. Det var riktigt jobbigt. Jag tänkte nästan lägga ner efter hälften av intervallerna för det kändes riktigt jobbigt i värmen. Men så tänkte jag på alla kämpar så sprang i Stockholm på lördagen och som sprang bra mycket längre än vad jag gjorde så då körde jag även de tre sista tusingarna. Men det gick långsammare och långsammare för varje tusing jag gjorde igår. Men strunt samma, jag gjorde dom och jag kan vara nöjd med det!

Inga kommentarer: