onsdag, januari 27, 2021

I'm back!

 Som ni har längtat!! Eller borde ha längtat i alla fall.... :-)

Jag har varit sjukskriven. I fredagskväll fick jag migrän. Det händer ju ibland. Gick och la mig men fortfarande på morgonen var jag dålig. Ställde in mitt tänkta långpass. Stapplade mig runt 1,7 km bara för runstreaken. Vaknade på söndag. Inte hundra, fick nytt migränanfall mitt på dagen. Skippade löpning, sket totalt i runstreaken. RS är för veklingar som inte har självdiciplin att träna efter ett träningsprogram. Ett program som innehåller vilodagar för återhämtning. RS är för de som måste ha ett måste för att det skall funka. Jag vet inte om det är så för alla men för mig känns RS så. 

Hur som helst, jag kände mig inte hundra på måndagen heller. Men hoppades att det skulle funka på tisdagen ändå. Satte igång och jobba igår morse. Hemifrån som tur var. Vek ner mig efter en stund. Fick dock rycka in och rädda produktionen en gång på fm då det var ett stopp jag kunde fixa på distans.

Nu är jag tillbaka, vi får väl se hur det går? Tänker inte jobba ihjäl mig idag. Vet inte varför jag känt mig så trött sista dagarna. Bara hoppas att det lättar snart!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Det är jäkligt kallt ute. Det var en kamp att skrapa rutorna imorse. Gav upp på några sidorutor. Såg framåt och rakt åt sidan i alla fall och bakåt naturligtvis, bra med värmeslingor i bakrutan!! Tänkte att jag skulle skrapa resten när jag kom till jobbet, det var kört då oxå. Det är för kallt för att det skall ge något att köra bil några minuter. 

Ha en fin dag nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att DU är tillbaka, du behövs och sprider ljus o värme ; )

Men bli FRISK nu fort som bara den, det är allra viktigast : )

//Demoncoachen

Anonym sa...

Tack Coach! Det värmer att någon har saknat inläggen :-)

/TB