tisdag, januari 19, 2021

Vilken start!

Idag började jag dagen med att lufsa 5 km. Jag gick upp, tryckte i mig en banan och lite vatten, klädde på mig och gick ut och joggade lite. Det gick väl helt ok. Trodde det skulle vara tyngre. Visserligen gick det ju väldigt långsamt men ändå, jag gjorde det!

Idag ska jag på massage igen. Det var därför jag sprang tidigt. Jag har läst att man skall undvika att träna efter triggerpunktsmassage. Så då var jag ju nästan tvungen att ta dagens runda på morgonen. 

I morgon är det synundersökning som gäller så det är mycket som händer just nu. Jag känner att jag ser sämre nu än för över två år sedan och denna gång lär jag inte komma undan brillor på heltid... :-(

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fin tisdag nu vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar