torsdag, juni 10, 2021

AJAJAJ!

 Igår när jag var på Vallen så var även Freddie med. Hon kastade framförallt nerfspjut. Så när jag hade sprungit klart så ville ju även jag kasta lite. Så jag tar nerfspjutet och gör en kort ansats och försöker tänka på stegen man skall ta i spjutkastning. Och så drar jag iväg nerfen, men samtidigt så glider vänster fot iväg och jag drar till i vänstra delen av nacken. Det kändes från axel/skuldra upp till örat. Och i och med att jag var varm efter löpningen så gick det ganska snabbt över. Men under kvällen började det kännas mer. Och nu när man vaknar på morgonen så är det inte skönt.... Hoppas att det snart blir bättre.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, man blev inte miljonär igår heller. Trots att man vecka på vecka skickar in facit till Svenska Spel så lyckas dom inte dra rätt nummer. Hur tydlig ska man behöva vara? Ska man personligen behöva åka dit med raderna och berätta för dom vilka nummer som skall dras?

Idag har Freddie avslutning, sen väntar sommarlov. Jag vill oxå ha sommarlov.... Carolina får vänta tills imorgon med att få sommarlov.

Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: