onsdag, juni 09, 2021

Äntligen onsdag!

 Igår hade jag onsdag hela j-la dagen. Men nu är den äntligen här! :-)  Inte för att det händer något särskilt idag men ändå.... Eller i och för sig... Det är ju Lottodragning ikväll!!!

Igår kväll var jag på Vallen med Freddie. Hon kastade spjut och sprang 200 m. Det var ju veckans grenar igår. Hon ville dock inte vara med på tresteg. Vilket är tur då hon ju för inte så länge sen trampade snett och hon har fortfarande känningar av det. Då är ju inte 6 st trestegshopp det bästa att göra!!

Själv var jag ut och sprang på lurren igår. Blev dryga 8 km. Men igår gick det lite långsammare än i förrgår. Jag hade nog kunnat tänka mig att det skulle gå än långsammare men så blev det inte. Idag blir det nog en sväng till Vallen för lite intervaller. Har inte bestämt mig för vilka än dock....

Gårdagens pass:

Ha nu en fin onsdag!


Inga kommentarer: