måndag, juni 28, 2021

Måndag igen

 Härligt att få göra en insats för aktieägarna igen! Som jag har längtat!!

Det var lite småvarmt igår. Blev toksvettig på löparrundan jag gjorde. Och det var ändå på förmiddagen. Jag kom på att det ibland går att få vatten vid utegymmet på Rocklunda så jag sprang förbi där. Och jag kunde få i mig lite vätska vilket var välgörande. Jag fick ihop 12 km igår. Förra veckan blev det bara strax under 3 mil sprungna. Den minsta mängden på länge. Får se om jag kan få upp volymen lite igen. Det visar sig.

Gårdagens pass:

Idag börjar friidrottskul för Freddie. En hel vecka med friidrott på Arosvallen. Jag hoppas verkligen att de påminner barnen om att de skal få i sig vätska för det skall tydligen bli varmt den här veckan.


Ha en fin vecka nu vänner!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt : )

Kan du så lämna "gärna" besked om och till
Hallsta Pingis senast den 30 juni.

//Demon coachen

Anonym sa...

Nope, tyvärr omöjligt!

/TB

Anonym sa...

No att lämna besked?

Haha behöver du längre betänketid ?

//Coachen

Anonym sa...

Haha, ja, behöver mera tid att utvärdera alla anbud som kommit in under våren!!

/TB