fredag, juni 18, 2021

Snart är arbetsveckan över

 Sov, som vanligt, rätt uselt. Kan bara spekulera i varför. Men strunt samma. Det är som det är. Kommer säkert somna bra under Sveriges match i eftermiddag. Och sen är nästa natts sömn oxå förstörd :-)

Hur som helst så skall en arbetsdag avverkas först. Börjar 05:00 idag, hemma vid köksbordet. Det ska ju bli tokvarmt idag så jag tänkte dra ut vid 06:00 och lufsa lite innan det hinner bli för varmt. 16,2 grader just nu. Det går nog rätt snabbt upp till 20 och sen bara ökar för att peaka i eftermiddag/kväll.

Igår körde jag några intervaller. 4*1000 m i området här hemma. Bra jobbat i värmen. Med upp och nerjogg så blev det i alla fall dryga 7 km. Ska försöka få ihop lite över 50 minuter nu på morgonen. För det brukar räcka för full pott i challengize-tävlingen. Jag har fixat full pott varje dag i snart 8 veckor. Och på söndag är det sista dagen så tre dagar till ska jag väl hålla ut. Sen kan jag ta ett par lediga löpdagar utan att ha dåligt samvete.

Gårdagens pass:

Ha en trevlig helg nu vänner!

Inga kommentarer: