onsdag, juni 16, 2021

Det är onsdag!

 Jag har haft grymt svårt med dagarna den här veckan. Igår var jag övertygad om att det var onsdag. Men det är ju onsdag idag. Kan man ha två onsdagar i rad samma vecka?

Igår blev det en halv dags jobb. Det fick räcka så! Jag pallade inte mer. Idag blir det nog mindre jobb ändå. Jag hinner inte mer. Det är så mycket annat att fixa och dona med. Men aktieägarna blir nog glada för varje timme man gör. Jag skulle ju varit helledig både igår och idag.

Igår blev det en 8:a km runda. Försökte springa lite snabbare. Men det fanns liksom inte i mig att dra på. Kände mig fortfarande sliten efter helgens slit. Så idag kanske det blir en lugn 10:a på Björnö. Ska förmodligen ändå skjutsa ut Freddie som skall hjälpa till i Cafë Björnen.

Här är gårdagens pass:

Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: