fredag, oktober 08, 2021

Finally Friday

 Ja, det är ju svårt att vara alltför negativ när man ändå har kommit fram till fredagen! Men jag ska göra ett försök..... Skoja bara :-)

Ska bli bra med ett par lediga dagar. Och imorgon hoppas jag på ett långpass. Det blev en kortis efter att jag varit och klippt gräset hos mamma igår eftermiddag. Och idag blir det helvila från löpningen. Målet imorgon är 27 km men vi får väl se hur det känns. Förhoppningsvis kommer Jesper med och då brukar vi kunna trolla bort rätt så många kilometer bara genom att man surrar om allt möjligt.

Fortfarande shortsväder vilket är skönt! Ser inte fram emot att behöva dra på mig långbrallor igen. Det känns så definitivt att sommaren är över då. Ja, jag vet, den är redan över men ändå.....

Ha nu en fin helg vänner!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Ha en fin helg. :-)