tisdag, oktober 12, 2021

Tisdag

 Först och främst, ursäkta för uteblivet blogginlägg igår. Men ibland är det saker som händer som inte hör till det vanliga som gör att man inte "kommer ihåg" att blogga. 

Men nu är jag här igen! Och tänker berätta samma sak som jag berättat många gånger tidigare.... jag har sprungit lite....

I lördags blev det 27 km i lagom tempo och med trevligt sällskap. Långpass själv är inte i närheten lika "enkelt" som när man har sällskap. Man trollar bort ganska många kilometer när man surrar om allt mellan himmel och jord....

Igår fick jag till en 12:a i lite snabbare tempo. Ska inte säga snabbt tempo. Men det kanske är mitt nya snabba tempo. Måste kanske inse att man blir äldre trots allt.


Vi får väl se om jag får till någon löpning idag men om det blir så kommer det bli en lååångsam runda.

Ha en fin dag nu vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar