måndag, oktober 18, 2021

Ny vecka efter kort helg

 Det blev en alldeles för kort helg det här. Nu känns det som om man skulle vilja ha någon dag ledigt oxå.

Det började med att jag fick hoppa in i en seriematch igen. Kungsör skulle spöas i Klövernhallen. Och visst spöade vi Kungsör. Behöver väl inte nämna att Kungsör kom med 3 man bara? Det viktiga var ju att vi vann den matchen!! Jag behövde inte vara med på eftermiddagen när vi skulle möta Eskilstuna. Och varför skulle jag behöva vara med? De vann ju ändå!!! Grymt starkt av Coach och company!!!

Hur som helst så blev ju min 3 milslöpning framskjuten till eftermiddagen. Och det blev inte ens 3 mil. Jag pallade inte det. Dessutom så kom vi igång med löpningen först vid 3-tiden och det blev ganska fort kallare. Men vi krigade oss igenom dryga 21 km i alla fall. 

Det betydde ju att jag kände mig "tvingad" att ta en lite sväng på söndagen oxå. Så jag fick till en mil på söndag förmiddag. 

Avslutade sen helgen med att låta ett gäng barn förkovra sig i friidrott. Vi körde stav och kula igår efter den inledande uppvärmningen inklusive löpskolning. 

Och där var den helgen över. Nu sitter man här igen och skall försöka ge allt för aktieägarna!!

Ha en fin måndag och en fantastisk vecka!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen TACK för helgens insats IB ; )

Du är guld värd!

//Coachen

Anonym sa...

IB? :-)

Bra jobbat mot E-tuna!!

/TB

Anonym sa...

Inbördes beundran från

//Dante o Jorma