tisdag, oktober 19, 2021

Härligt sliten

 Ja, idag var det segt att gå upp. Det var väldigt svårt att hitta motivationen till att gå upp. Men så kom jag och tänka på aktieägarna och nu sitter jag här, framför datorn, och skall dra igång en ny arbetsdag.

Känner mig sliten i kroppen idag. Det blev en lite snabbare runda på 12 km igår. Så med helgens rundor så har jag ju i alla fall tagit mig igenom ett maraton på 3 dagar.... Synd att man inte har den tiden på sig när man springer lopp.....

Här är gårdagens pass:

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Det var kanonväder igår, idag verkar det bli regn... Men vad gör det? Det finns inga dåliga väder osv........

Ha nu en fin tisdag vänner!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

keep your shorts on!

//Alarcon

Anonym sa...

Shorts *klapp klapp klapp*

/Dante