tisdag, januari 25, 2022

Krigar på

 Ja, vad annars ska man göra? Jag har det lite jobbigt efter Coronan.. Har ofta huvudvärk och det känns inte så roligt. Om det sen beror på Coronan eller på att man inte är ute och rör på sig som "förr" vet jag inte....

Hur som helst, nu är det bara 4 dagar kvar till helg!! Tänka va fort tiden går när man har roligt!! Och i natt var ju lönen in och vände. Jag satt uppe kl 00:00:01 men jag hann inte skärmdumpa att det kommit in pengar innan de försvann igen. Men eftersom kronofogden ännu inte knackat på så blev det väl betalt!! :-)

Nä, dags att börja jobba hårt igen så att vi kan hålla fogden borta även nästa månad!!!

Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Morrn kamrat!

    Lördag den 5 februari, Eskilstuna
    två matcher ping pong, kan du ?
    Intresserad?

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. På A) svarar jag vet inte
    På B) svarar jag vet inte

    Glasklara besked från TB med andra ord!!

    /TB

    SvaraRadera
  3. Jak untrar om alla sjuka i laget?

    /Dante (fd Viktor)

    SvaraRadera
  4. Även kallad Frutis....

    /Dante igen....

    SvaraRadera
  5. Dante klapp, klapp, klapp.
    Krya på dig TB.

    SvaraRadera
  6. Du "slipper" ju ändå söndagens två matcher : ) hahaha

    //Coachen

    SvaraRadera
  7. Matte´s sambo har fött ett barn nyss !

    //Coachen

    SvaraRadera
  8. Vad bra, då är han ju tillgänglig!!

    Fightern *klapp klapp klapp*

    /Kinesen

    SvaraRadera
  9. Berättade att det kanske blir pingis nästa lördag för Freddie. Fick bara ett besviket svar, Ska inte vi till Uppsala på friidrottstävling då....

    Så det ser lite illa ut för pingis.....

    /:-(

    SvaraRadera