måndag, januari 31, 2022

Ny vecka!

 Japp, ny vecka igen. Jag hoppas på en bättre än de senaste veckorna! Sen Covid har jag någon gång minst en gång om dagen haft huvudvärk. Ena dagen har jag vaknat med huvudvärk, den andra dagen har det kommit under dagen. Så denna helg blev åter en helg utan några större utsvävningar. Jag gick en promenad med Jenna på lördagen. Tänkte att lite frisk luft kan ju aldrig vara fel. Och det var det säkert inte heller. Men inte tusan slapp jag undan huvudvärk för det. Igår var det friidrottsträning för Freddie. Det fick dock vara utan mig. Lite segt nu......

Men ny vecka och förhoppningsvis går det åt rätt håll och man slipper de här efterdyningarna efter viruset! Det positiva är ändå att jag nätt och jämnt orkat med 8 timmars arbetsdagar i alla fall. Det har inte gått ut över aktieägarna. Och det känns ju i alla fall superbra!!

Nähä, lite frulle nu vore ju helt ok! Ha en fin dag!!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Fasen va drygt hoppas det vänder nu.