torsdag, januari 13, 2022

Torsdag

 Det närmar sig helg ändå! Men det går kanske lite för långsamt. 

Igår kom löfte om stora pengar till vissa elanvändare. Jag är inte en av dessa. Det är de som använder mycket el och förmodligen har elen rörligt. Det har jag inte heller. Läste dock någonstans igår att rörligt pris var det billigaste alternativet på lång sikt. Och idag såg jag att elpriset var nere i 20 öre igen. Märkligt hur elen kan variera i pris på det där sättet. 

Har inte känt mig bra på några dagar. Så det har inte blivit någon träning. Jag har inte varit inne på jobbet utan håller mig lite undan under tiden. Hoppas att jag känner mig bättre snart. Tror jag skulle behöva komma ut och lufsa lite för när jag inte gör det så mår jag sämre bara av att inte göra det.

Nåväl, kör hårt nu för aktieägarna och kom ihåg att det är kul att jobba!!! Annars hade vi inte gjort det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar