tisdag, januari 04, 2022

Tisdag som är som en fredag

 Japp, det är veckans sista arbetsdag idag! Det är ju faktiskt helt ok med tvådagarsvecka! Varför vänder man inte bara på det och jobbar två och är ledig fem? Då skulle ju fler kunna få jobb!!

Igår sa klockan att jag skulle ut och springa. Det har den i och för sig sagt flera dagar innan oxå utan att jag brytt mig. Men igår gjorde jag som den sa. Uppjogg - 3*9 min i 5:20 - nerjogg. Totalt 53 minuter. Shit vad man är dåligt tränad nu. Det var en mardröm! Det tror jag klockan trodde om mig oxå. Idag tycker den att det är läge för ett baspass. 36 minuter i över 6-tempo. Det borde man väl palla?

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Fixade iordning en matlåda igår som jag skulle ta med mig idag till jobbet. Den står fortfarande i kylskåpet hemma och jag är på jobbet, bra jobbat där!!! Får väl se hur man gör idag, drar hem och käkar och jobbar resten hemifrån. Lurar med mig någon till Sulan och åker sen hem därifrån och jobbar hemifrån resten av dagen. Eller drar till Sulan och åker sen tillbaka till jobbet efter det (BU BU BU).

Den som lever får se!! Ha nu en fil dag vänner!!

Inga kommentarer: