måndag, juli 11, 2022

Semestern börjar idag!

 Är i Kramfors och sliter! Började klippa gräs igår. Det gick bra, ett tag... Sen mer eller mindre dog klipparn. Började kapa småträd med häcksaxen istället och funderade på när repstället öppnar. Jag klurade mycket på den där klipparen under kvällen och ville ju i alla fall titta en gång till på den innan jag åkte iväg. Började skruva bort lite grejer och bla ett filter kom fram. Passade på att rengöra det när jag ändå öppnat upp. Sen hittade jag en fjäder som bara hängde på ena änden. Tänkte att den borde ju sitta fast någonstans. Och började fundera och kolla. Sen tänkte jag att där måste den sitta. Och jag satte dit den, skruvade tillbaka alla grejer och provstartade. Vilken succé! Den lät som den skulle och nu har jag klippt en jäkla massa gräs. 

O vilket fiasko!! Jag hade skrivit en jäkla massa mer i detta inlägg men nätverket hade ballat ur... Nu orkar jag inte skriva det igen... trist :-(


Ha en fin dag!!

2 kommentarer:

  1. Världsklass : )

    Ungefär som en dag på "The Thamesen Tour" fast värre ?

    //Trevlig semester önskar Mentorn

    SvaraRadera
  2. Thamesen Tour*klapp klapp klapp*

    SvaraRadera