tisdag, juli 05, 2022

Trött trots sömn

 Det är märkligt. Igår när jag kom hem så somnade jag en stund. Inget konstigt i sig. Händer ju typ 5 av 7 dagar per vecka att jag gör det numera. Men sen så gick det rätt så bra att somna vid 22:30 typ. Vaknade dock strax före 12 och trodde jag hade sovit klart, att det var dags för jobb! Det var det ju som tur var inte. Men kunde inte somna om direkt men måste ju ändå ha somnat igen för jag vet att jag vaknat till några gånger till under natten med då somnat om relativt omgående. Och imorse kunde jag somna om till 05:30 typ. Så Garmin tycker jag har sovit bra. Mitt "batteri" var tom uppe i 100% imorse. Men ändå är jag lite småtrött.... skumt.

Det blev en väldigt kort och lugn runda igår. 5 km i snigelfart och låg puls. Ska ju tydligen vara bra det oxå som omväxling. Det kändes dock inte så jäkla lätt. Det var faktiskt lite småtungt på nå vis. Men kanske var det för att det var den femte dagen i rad som jag sprang. Tur att det är möte i kväll med The Thamesen Tour- crew!

Här är passet:


Ha nu en riktigt fin tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar