tisdag, juli 19, 2022

Vilodag igår!

 Ok, först och främst, sorry för sent inlägg! Jag verkar ha tappat fokus på det som är viktigt här i livet. Ska försöka att hålla ut i alla fall veckan ut!!

Igår blev det ingen träning för mig. Jag orkade helt enkelt inte. Vi var dock till återbruket igen och slängde lite trädgårdsavfall och lite annat som skulle bort!

Idag är det dock träning igen. Jag skall köra lite på Vallen med Jesper innan vi åker ner på Bishop för sommarens traditionella sommaröl.

Jag har idag även hunnit med att klippa gräset hos mamma. Inser att det skulle behövas göra väldigt mycket mer trädgårdsarbete där. Det börjar likna Torpet med hur mycket jobb som helst!!! Kanske skulle man ta tjänstledigt från jobbet och försöka komma ikapp både på Torpet och hemma hos mamma?

Nåväl, snart lurre. Har outsourcat den till Ina idag. Hon får göra en god pyttipanna på resterna av biffen och potatisen vi åt häromdagen. Stekt ägg till det blir nog mums!

Ha en fin dag nu vänner!!



3 kommentarer:

  1. Härligt att höra att ALLT är underbart och toppen : ) Ha så kul på Bishop´s ikväll : )

    Känn ingen press för bloggen men vi/jag längtar efter något odefinerbart liksom!

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Oj, nu känner jag paniken komma.... det är som när det står en högerhänt vänsterhänt kille på andra sidan bordet.... Man vet inte vad man skall göra!!

    /TB

    SvaraRadera
  3. Panikångest???

    Jag har tre dagar kvar innan fyra veckors semester!

    Kom igen nu! jag behöver några visdomsord, tänk va mycket backträning du genomgått?

    Vad kan gå fel?

    //Coachen

    SvaraRadera