tisdag, april 25, 2023

Återigen på jobbet!

 Efter att ha stormat ut härifrån i torsdagseftermiddag så är man nu tillbaka på jobbet. Ja, jag vet, jag överdrev där med att jag stormade ut. Men det är min blogg och jag skriver vad jag vill.... 

Jag vet att jag ofta skriver att jag är trött osv..... Men nu är jag verkligen trött, fast på något annat konstigt sätt. Känner mig mer slut än trött typ. Kanske är det här vädret som pendlar fram och tillbaka. Ena dagen är det varmt och skönt och nu är det vinter igen typ...

Jag har ju ett par kameror på torpet och efter att ha haft barmark på flera ställen så är det nu snö precis överallt igen. Så det lär ju dröja innan gräset blir långt i alla fall :-)

Ha en fin onsdag!




2 kommentarer:

Lasse N sa...

Känner likadant. Tror att det som vi har varit med om de senaste månaderna satt sina spår gällande tröttheten.

Anonym sa...

Började fundera på det jag med...

/TB