onsdag, april 05, 2023

Tisdag fast onsdag

 Ja, det känns som tisdag idag men det är ju onsdag. Det är väl för att man inte jobbade måndag. Så det är ju bra när det är åt det hållet. Inte kul när det är tisdag och så tror man att det är onsdag.... då blir det en låååång vecka.

Igår hände något stort!! När jag åkte hem från lasarettet vid 16:30 tiden så åkte jag via cityringen. Och där vid slottet ungefär kommer Coach gående! Först tänkte jag tuta men det får man ju inte göra om det inte är för att påkalla uppmärksamhet vid fara i trafiken. Och eftersom det var en konstapel jag tänkte tuta på så vågade jag inte. Jag vinkade dock som en tok men det var ju ganska bortkastat :-)

Men eftersom jag sett Coachen så såg jag det som ett tecken, jag måste ut och lufsa! Halt och lytt så stappla jag iväg på en tur som slutade på 8,4 km ungefär. Helt ok!


Idag hoppas jag att det kanske kan bli en lunchrunda med Jesper. Det vore ju trevligt!

Nä, dags att ge allt för aktieägarna en stund. Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: